måndag 30 januari 2012

Idé

Idag när jag gick hem var jag så himla trött på skolan, big diss på den, och kom på en jättesmart idé. Om jag inte ska jobba med hästar när jag blir stor så ska jag lätt bli uppfinnare. Då ska jag komma på ett sätt att sätta in allt det man ska kunna, som det står i läroplanen, på ett litet micro-chipp, som jag ska erbjuda alla barn i världen att få ett sådant inopererat i sin hjärna. Allt som man behöver kunna i grundskolan kan finnas i det och man få det när man är typ 10 år, och sen kan man chilla in några år. När man är 15 år kan man få ett nytt chip, med allt man behöver kunna i gymnasiet. Fast då kan man välja mellan flera "linjer", som när man väljer gymnasie... Smart eller hur, du kan man hitta på annat kul hela sin ungdom och inte slösa bort det på massa timmar i skolan! :D

- PLING!



 

1 kommentar:

Skriv här!