söndag 29 januari 2012

Pengar! :D

Jag och Karin hjälps åt att fylla Comtesse och Disneys höpåsar varje dag för att Jennie är allergisk. Sjukt värt för vi får betalt för det! 250 spänn i månaden var. :D

Gött att ha lite "inkomst" på andra tillfällen än födelsedag och julafton. :) Sparar pengar till gbg horseshow, där jag kommer satsa på en snygg Kingslandtröja/fleece. Sen får jag se vad det blir mera, kanske ett till strasspannband och ett par nya Roeckl handskar. Mina nuvarande har sett bättre dar..

Dock kommer hundra i månaden gå åt till spotify premium, jag ska äntligen ta och skaffa det. Börjar tröttna på att inte kunna lyssna på musik i mobilen och att alla låtar tar slut, har fått gå över till pappas konto nu när typ allt på mitt är "slut" hahah, kan inte leva utan Justin i mina öron 24/7. ♥

1 kommentar:

  1. Sv. Tack Rebecca. Va gullig du som skriver så. Ja han e inte lätt. Idag va hannlite mer dampig än i vanliga fall. :)

    SvaraRadera

Skriv här!