fredag 27 januari 2012

I samma spår..

Tänkte för några veckor sen på det som Rebecka tidigare skrev om, att man ändrar åsikt om saker med tiden. Går man tillbaka i arkivet hittar man massor av "dissar" jag har gjort på utrustning. Jag skrev bara att det var fult - för det tyckte jag då -  och tänkte inte på någonting annat, om den hade en smart design t ex.

Såhär såg ett inlägg jag skrev i februari förra året ut...


Jag dissar dessa stigbyglar! 


Jag tkr de är riktigt fula. Formen, färgen allt är..ush, för mig! Fast man får ju gilla dom om man vill såklart. ^^

Nu tycker jag att de är snygga och skulle inte tacka nej till ett par själv! Till hoppning då, försås. ;)  Tycker att deras säkerhetssystem är bra och att man kan bestämma färg-kombination helt själv är ju jättesmart..



Det var bara ett exempel på hur jag har ändrat min smak. Finns det någonting som du har ändrat smak och börjat gilla som du tidigare tyckt mindre om? Eller tvärt om? 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!