onsdag 18 januari 2012

Dagens strapatser

Haha, älska rubriken. x)

Idag var jag i skolan igen efter två dagar + hela helgen sjuk.. Asså jag älskar verkligen min klass och man börjar sakna dem direkt när man vet att de är i skolan och har svinkul. För ja, det är just det vi har. Varenda dag har vi kul, man får sig ett otal skrattatacker när någon hittar på något galet. haha, kommer typ dö i nian när vi ska skiljas åt..

Nog pratat om det, när jag kom till stallet idag så mockade jag hagen och Arrow var lite galen och typ galopperade runt och sparkade backut och lekte med de andra hästarna. Haha, söte. :3

Sen kom Karin och vi fixade resten av ponnybus grejer samt borstade. :)

Vi fick skjuts till brk av snälla Gabbi och där hade vi hästkunskap och pratade om gångarter. Alltid lika roligt har vi på hästkunskapen. ^^

Efter det så red vi lektion, dressyr idag med tempoväxling, ställning och sådant. jag hade Lilla C och det var grymt stor skillnad mot förra gången. Idag hade jag ett mål att sträva efter, att han skulle lossna i vänstersidan, bli mera avspänd och jag skulle hela tiden tänka på min sits. Det blev riktigt bra till slut och jag är supernöjd!  ♥

Efter lektionen fick svettiga Lilla C en omgång med spongebob (xD), en snygg täckes och täckesgjords outfit och jag smörjde alla hans grejer noggrannt. ^^


Till sist hade vi ett kort inför-Brink-clinicen möte. Jag ska inte va funktionär under själva föreställningen men ska hjälpa till att fixa mackor och sånt innan. ;) Det kmr bli assuum!


Jag e inne på gamingdatorn vilket betyder inga bilder så ni får nöja er med en vacker "dagens outfit". ;P

Mange bjuder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!