lördag 28 januari 2012

Totti på äventyr

Idag skrittade jag och Arrow ut med Linnea och Caluha, och Josefin och Ubbe. Vi skrittade en väg ingen av oss gått förut, till havet och det var supermysigt. :)  Totti var jättesnäll och han kändes som en islandshäst, för rebecka hade ridit dressyr (ca 6 m långa läder) och så gick han med små söta steg för att det var halt, haha gosi.

Defenetivt en väg jag måste rida igen! Vi var ute i ca en timma, så sen blev det bråttom att fixa allt i stallet och ta sig till Billdal, men fick skjuts av Linnea så jag blev (bara) en kvart sen.

Efter att ha tiitat på träningarna en stund så gjorde jag, Hannah och Linnea i ordning för käpphästhopnningen. Dock var det bara 2 barn som dök upp trots att många fler var änmälda. Verkligen tråkigt, och det är inte första gången det blir så heller..

Har massa bilder från dagen på min mobil men den blev kvar i stallet så dom kommer en annan dag. :)

kraam

 

1 kommentar:

Skriv här!