lördag 21 januari 2012

Snöäventyr

Idag hängde pappa med till stallet. Vi tog in Arrow och jag borstade, och broddade. Tog lång tid eftersom jag inte hade satt i gummiploppar sen förra gången. Var så trött efter det så jag orkade inte sadla, skulle ändå bara skritt ut. Först när jag hoppade upp var Arrow lite crazy, tyckte snön var helkonstig, blåste upp sig, småstegrade sig och dansade runt.
 När vi väl kom in i parken lugnade han ner sig och det var riktigt mysigt. Där blåste det inte lika mycket, det bara snöade lite. Vi gick ett varv i parken och pappa tog lite kort. :)

 På vägen hem var han jättepigg, och eftersom det var motvind + att det snöade massor, travade han i sidled typ de sista 50 meterna, haha gose! x)

Efter att ha broddat av och satt i gummiploppar kom Rebecka och tog över. Skönt för Arrow att få stå inne i värmen eftersom han var blöt och kanske frös lite.


Älskar denna bilden!


Arrow: nu går vi hem!

Jag: nej det gör vi inte!



 

1 kommentar:

Skriv här!