söndag 29 januari 2012

Hoppning!

Idag hoppade jag en 80 runda på stora gose Antitia. :) Har aldrig hoppat henne förut men det gick bra ändå. Hon är så snäll. ^^ Sen är jag rätt liten på henne så jag kan inte riktigt rida ihop henne utan det var mer styr på hindrena och hoppas på det bästa. x) Hon tyckte att det var superkul och var riktigt snabb, jag hade inte direkt mycket att säga till om så.. ;p

Kom lite flackt på ett hinder så hon rev, och sen på sista så flöt hon ut jättemycket så jag stötte i foten i hinderstödet så även den bommen föll haha. Men det gör inget för det var jättekul och Antitia var glad och pigg. ^^ Btw blev den en vit tjocktröja för jag frös så mkt, jag är alltså inte så fet som det ser ut. xD





HAHAHA, epic fail!

Här kommer print screens från filmen;





Ursäktar kvaliteten men det är bättre än inget. ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!