söndag 25 december 2011

10 saker du nog inte visste om mig :)

  1. Är beroende av att läsa mina favvobloggar, inte en dag utan dem. ;3
  2. Shoppinggalen fast snål HAHA
  3. Jag skulle mer än gärna ha en underbar kille att slösa kärlek på. ;)♥
  4. Jag älskar musik och skulle inte kunna leva utan det. Jag lyssnar på två saker, Eric Saade och musikstilen House (gillar b.l.a. Avicii, David Guetta och Swedish House Mafia) :3
  5. Jag är så lat att jag typ bara googlar allt. x)
  6. Jag kan tillbringa timmar i stallet till att bara gå runt och sopa, tvätta och städa.
  7. Jag är perfektionist runt hästarna men mitt rum är sällan städat och snyggt. haha ;p
  8. Det hade varit kul att nån gång byta klädstil helt, isf till typ gangster med keps, stora tröjor och coola skor. ;D Det ska bli av nån gång, lovar!
  9. Har blivit beroende av smileyn :3 hahah
  10. Ifall jag kommer på nåt jag behöver göra så måste jag göra de med en gång, annars så får jag panik. haha dålig vana

Hare gött :3♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!