fredag 23 december 2011

Men hallå, hur tänker folk??? -.-''''''''

Jag är jävligt frustrerad, över de nya bestämmelserna för tävlingsutrustning 2012.

Man får inte ha en logga som är över 3 kvadratcentimeter, det motsvarar 1*3 cm. Det är INGENTING!
På täcken får man inte ha nåt alls. VAD ÄR DETTA?????

Man vill ju inte sitta och sprätta bort loggor på sin utrustning, man rider inte runt i dyr märkesutrustning på tävlingar utan att man ska kunna se att det är äkta? Annars kan man ju lika gärna köpa nån budgetversion. Undra hur hårda de kommer va med detta, för jag kommer (lixom många andra) fortsätta att tävla i min vanliga utrustning. Förhoppningsvis drar de tillbaka reglerna.

Listan kan göras lång;
- Min racesafe-väst
- Equi-guard Benskydden
- Mina Dyonchaps
- Antagligen mina Ariatskor
- Mina MH stövlar
- En hög av mina schabrak
- Karin får inte ha sin CO hjälm
 osv
Räknas saker som kan skymtas på andra platser under tävlingen så finns det mer. -.-
Enligt TR så gäller det även fordon. Tjena fet BRK text över hela transporten + en liten på bilen.

Tänk alla som har t.ex. Animo kavajer, Prestigesadlar och liknande.

Jag får vara glad att jag har rätt mkt "märkeslös" utrustning...


Åhh, jag blir så sur på sånt här. Det nya licenssystemet likaså...

Dö dö dö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!