torsdag 22 december 2011

Jennyträning




Idag så dresyrtränade jag för Jenny, med Agnes som red Cadero.

Det gick jättebra får jag väl ändå säga. Han har gått jättebra i dressyren nu det senaste så det var inte det bästa ridpasset men den bästa träningen var det. :D
Arrow var mjuk och inte så jättestel i högersidan, han var stadig i alla gångarter, det är bara övergångarna när han drar upp huvudet. Men det går ju absolut bättre och bättre. Vi jobbande på skänkelvikningar och galoppfattningar/travövergångar och det gick bra tycker jag. Galoppen var superhärlig idag!

Lollo var med idag, snällt. Förrutom när hon kallade mig dummer-Jönsson och när hon skrattade åt min avsittning. Den blev iförsig väldigt failad. Jag typ vände mig innan landningen och hamnade framåt, fast med överkroppen bakåt, helt konstigt verkligen. Ni skulle vart med så skulle ni tyckt att det vart roligt ni med. ;)


När vi kom tillbaka tog jag och pappa in hästarna, och sen åkte vi till Frölunda Torg en snabbis. Vi köpte en tröja åt mig, present åt kusinen och glitter till julpyntet i stallet.





bild: Från när jag och Arrow tävlade MSV A i höstas.


Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!