lördag 31 december 2011

yey


Just nu bestämde jag exakt vad jag ska satsa på på gbg horseshow, jag ska spara alla mina pengar och köpa mig ett par Animo ridbyxor på hästmässan!

Jag har velat ha dem så länge och nu känner jag verkligen att jag ska satsa på nåt lite dyrare istället för en massa småkrafs. :) Jag skulle aldrig köpa ett par KL ridbyxor då de flesta säger att de bara går sönder?

NAGUAL RIDBYXA ANIMONAVAJO RIDBYXA ANIMONASCAR RIDBYXA ANIMONAUDE RIDBYXA ANIMO

Hoppas att nån monter har något bra erbjudande eller något. =)


Nu undrar ni säkert om en dressyrryttare kan ha Animo, då säger jag; Klart de kan!!
 

1 kommentar:

  1. Animobyxor är sjukt sköna. Har ett par svarta med "spindelväv" och animogrippingsystem som jag är helnöjd med. Dock är de ganska nya så vet inte hur bra kvalién är men de borde hålla bra med tanke på priset ;).

    Har också hört att KL-byxor inte har så bra kvalité. Men mina har hållt bra.

    SvaraRadera

Skriv här!