fredag 9 december 2011

Fram & tillbaka & storm & allt

Efter att jag slutat skolan tog jag bussen till stallet. Jag hälsade lite snabbt på Arrow och bytte om, sen cyklade jag till Billdal. Fast, jag kunde inte cykla hekla vägen för jag hade motvind på sista raksträckan och det blåste så starkt att jag inte kunde ta mig framåt! Orkanstyrkor på vinden sa de på tv:n..? *Spooky kitchen*

I Billdal så bytte vi lite plats på några av hästarna, eftersom den nya hästen Linus har kommit. Alltid spännande med nya hästar! :D

Sen mockade jag stallet och hjälpt till på Jennys och Malins hästkunskapesgrupper. Jennys elever skulle knoppa, och Malins hade en tävling i teorisalen.

Sen försökte jag ta mig hem i stormen men när 4 bussar inte kom fick jag ringa pappa.

Imorgon ska jag vara med på Robban-träning kl 12. :)

Förra Robbanträningen när Rebecka ramlade av..

//Karin

1 kommentar:

  1. Hejsan! :)
    fin blogg.
    SOvit gott?:)
    följa varandra i bloglovin kanske ?:)

    SvaraRadera

Skriv här!