tisdag 27 december 2011

Shopping och ridning!

Idag var vi på tre hästar, jag köpte en masageborste, en pullarpad, en grimma och tsm med Rebecka ett par läderbenskydd.
Grym affär tycker jag, måste dit igen! Så himla fuskigt att Elin bor precis där. Fast jag skulle vara pank sen länge tillbaka om jag hade bott så nära.. x)

Rebecka köpte ett ponnyhackamore + ett par tyglar, så när vi kom hem pysslade hon ihop det med tränset hon har hemma, och sen åt vi och åkte till stallet. Rebecka hade med sig sin kamera, så bilder kommer. :)  Vi gav Arrow tusen julklappar, det som vi köpt idag och lite mer. Sen provade vi ut hacket och red lite i paddocken.

Han var så himla fin på hacket. Han var så sjukt mjuk och härlig, helt stadig i övergångarna och allt. Han var väldigt känslig "i munnen" så när man satt där barbacka var det snarare det svåra att vara helt stilla. :') Åh, på torsdag ska jag träna med hacket har jag bestämt. ♥ Ska såklart inte alltid rida med det i framtiden, men det kan vara bra att växla med. 

Både Rebecka och jag red lite i paddocken, och sen runt fältet lite. Då var han superpigg, haha. Rebecka ramlade av, hahaha! Såg hur roligt ut som helst! ;D

Hemma i stallet träffade vi på Linnea som skrittade ut lite på Caluha. ;))


Hoppas att ni har haft en lika go dag som jag, och kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!