tisdag 27 december 2011

Visste du att...

... När jag rider, måste jag ha tygeländen på vänster sida, klarar inte av att rida med den på höger!

... Jag har mycket kortare ben än Rebecka, och mycket längre överkropp, men ändå är vi lika långa!

... Jag ska försöka ha godisförbud efter nyår. Det kommer nog gå sådär eftersom jag är mycket svag för godis.. (men vad gör man inte för pengar?)

... Jag är med på en film som spelades in på bl a Drottning Silvias barnsjukhus när jag låg där efter att ha ramlat av & spräckt mjälten? Kolla HÄR, och spola fram till 1:14, 1:58 och 3:59. Eller varför inte kolla på hela filmen?

... Jag nästan aldrig lägger upp bilder på när jag rider dressyr seriöst, för jag är aldrig nöjd. Antingen är det formen, sitsen eller nåt annat att klaga på...

... Jag älskar frukter? Äter  15 klementiner på en en timma om jag får, haha!

... Jag är väldigt kräsen av mig när det gäller kläder till mig själv. Kan inte säga exakt vad jag vill ha, däremot vad som är dåligt är lätt för mig att hitta!

...  Jag är grym på att ta slut på exakt alla pengar jag har med mig, ganska dålig egenskap kanske.. xD







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!