lördag 10 december 2011

Robbanträning!

Idag var jag och Arrow med på Robbanträning. Förutom oss så var det Johanna med sin ponny, Magnus och Cefyr, Helena och Beata och även Jennie och Comtesse. Så vi fick sällskap till manegen. :)

Det gick jättebra, är supernöjd med det mesta. Vi har världens bästa, finaste, goaste och duktigaste ponny! ♥ ♥ ♥
Satte upp ett tempo redan från början, och så hoppade vi fram på ett räcke med en galoppbom två språng innan, och en oxer med en bom två språng framför.  Räcket kom upp i en och tio - det språngert kändes super- , sen fick inte jag och Arrow hoppa högre, hahah.

Sen hoppade vi en linje med ett plank, en vattenmatta och ett plank, på böjt spår. Blev lite hattigt först men när vi hade hoppat några gånger flöt det på bra.  Hoppade även en kombination innan vi tog en 12-hinderbana, som jag såklart red fel väg på. Efter en och en halv timma blev han såklart lite trött och gav inte riktigt allt, men början och mitten kändes super. ♥ 

Typ 7 gånger hoppade han sådär superstort, fyra av dem hamnade jag framme på Arrows nacke, men jag ramlade inte av en enda gång! :D

Pappa/Rebecka som fotade fick varken med språnget på en och tio eller nån av bockserierna, men annars blev det bra bilder. :))










De under här har jag tagit. :)
Vem kan låta bli att falla för dessa ögon? ♥


Taggar så inför på söndag när det är julklappshoppet! :D

//Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!