fredag 16 december 2011

Justin Bieber..

Såg ju Never say never idag. Den var bra. :) Justin bieber var sötare än jag trodde, haha. Men hans musik är fortfarande inte min smak.. (eller hans konsertkläder xd)

Sen åkte jag, Emilia och Carro till stan och shoppade litegrann. Efter det direkt till stallet och hade tårtkalas med barnen. ;D

detta är vad jag har ätit idag:

  • några mandlar till frukost
  • maassa godis
  • en macka på subway
  • maassa kladdkaka och muffins
ja det var det hahah..

Victoria fick tillbaka sin mobil som jag omedvetet "lånat" i en dag, och jag och Lenea mockade stallen. :)


Taggar inför på söndag, vår först riktiga hopptävling med Arrow. Det är A:0 A:0, altså omhoppning direkt. Ska bli superkul tycker jag. :D


älskar denär vinkeln xD


//Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!