söndag 4 december 2011

Kung!

Hemma från stallet, såg självklart den prestigefyllda Goa' Gubbar Grand Prixen 1.50. :D Vann gjorde Niklas Arvidsson, som förövrigt tyckte att det var en av de bäst arrangerade tävlingarna han varit på! Det var det flera som tyckte. (y'

Det har varit sjukt häftigt att ha sånna här tävlingar på klubben, nu hoppas vi alla på att få arrangera SM 2013!


Smet iväg en stund och red i förmiddags oxå, galopperade runt fältet och stod i lätt sits hela tiden. Så nu är mina ben döda. x) Arrow var lat ibland men ibland drog han på lite mer. ;P

Efter en stund kom regnet och jag red hem. Joggade honom på långa tyglar typ hela vägen. På ett ställe låg det en tjock gren över vägen. Arrow travade över och sen börja han galoppera, han ville hoppa. Söt! :3

Nu till dagens roliga;;
Typ 10 meter ifrån stallet, vid grusvägen bredvid hagarna så är det ganska djupa diken med massa blålera. När jag skrittade där med långa tyglar och typ noll koll så hände det nåt vid stallet så Arrow typ hoppade bakåt. Och jag, helt oförberedd åker såklart av i diket! HAHAHAHA, sen fick jag typ sanera allt ifrån blålera och mina ribyxor är typ dränkta. Arrow stannade direkt och kollade på mig. Jag ba; "Men ARROW!" haha xD


Rejäl tur iaf att jag hade ombyte, och att det var mjukt underlag. ;d




Bildbomb från helgen kommer strax! ;)♥

1 kommentar:

Skriv här!