måndag 26 december 2011

Slappdag

Idag var första gången på riktigt länge som jag fick en ordentlig sovmorgon. Sov till 11, sen kom lillasyrran och ryckte av mig täcket. -.- hellre det iaf än när hon för ett tag sen väckte mig några gånger genom att spruta vatten på mig. x)
Efter lite mat i magen åkte jag, Signe och pappa till bowlinghallen i Majorna. Det var bara andra gången jag spelade bowling, - förresten säger man verkligen spela bowling? - och jag kom sist. Fast en strike gjorde jag faktiskt *stolt*
Märkte efter typ 40 minuter att jag hållit klotet helt fel, haha..

Kunde tyvärr inte föjla med Rebecka till Arrow. Men imon ska jag rida, runt galoppslingan hade jag tänkt, och pappa ska med och fota. Så, om det inte spöregnar, kommer det upp lite ridbilder på bloggen. :D



Ska med Rebecka till 3 hästar också. Mest som moraliskt stöd tror jag, kommer inte ha med mig så mycket pengar för då kommer jag köpa upp allt och då har jag inte nåt kvar till Svensk ridsport. ;)

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!