måndag 12 december 2011

Luciashow!

Igår när jag kom hem från stallet var jag så trött, orkade inte ens gå in på datorn.
På morgonen hade vi stallmöte, sen direrkt till Billdal där förberedelserna för Julmarknaden var i full gång. Det fanns inga som kunde hjälpa till på ponnyriningen vi höll i, och samtidigt hade vi ju ett godisbord och ett bord med pepparkakor.
 (Det är ju tradition att US bakar pepparkakshjärtan och skriver alla lektionshästarnas namn i, så kan man köpa sin favoritshäst-pepparkaka..)
Så det blev ju fullt med jobb åt alla och ingen vila. Typ 5 minuter hann vi gå på marrknaden. Men mysigt var det. :)

Till showen..
Den öppnades med US spex, tre danser som gick förvånandsvärt bra tycker jag. Det var himla roligt för oss iaf. ;)
Sedan var det julprogrammen, ponnyerna var helt galna med ingen ramlade av iaf. ^^
Därefter hade ridlärarna sitt spex, som var grymt bra! :D Alltid lika kul att se vad dom hittat på för tokigt.
Sen var det temaprogrammen, och efter det var det gymkana, US mot ridlärarna. 4-1 till ridlärarna... -.-
Till sist var det såklart Luciatåget, som alltid är gulligt som avslutning.


Imorgon ska Arrow rakas, skönt!Ponnyn börjar bli lurvig igen..

Btw så har Billdals kalender 2012 kommit, och jag är med på 3 bilder. :D Två när jag leder TinTin, och en när jag och Arrow hoppar på kräfthoppet!



//Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!