fredag 30 december 2011

Mål 2012 tävlingar osv

Iövermorgon blir det ju 2012. Har massa nyårslöften som jag funderar på men som vanligt kommer jag inte att kunda hålla dem så länge. Sluta bita på naglarna, sluta köpa onödiga saker, sluta äta så mycket kakor och godis.. (men godisförbudet tänker jag definitivt föjla)

Men i hästväg då, vad har jag för mål och tankar där?

  Att ha tävlat L:B i hoppning; 1 m för d-ponny, utanför klubben med Arrow är något som jag ska kämpa för! 90 cm på julklappshoppet kändes inte så högt så 10 cm högre borde vi väl klara. Sen på en annan ridklubb är det också mycket svårare förstås. Vem vet hur många tävlingar vi kommer ut på i vår? Vi har ju honom bara till slutet på maj, och tävlingssesången kommer ju igång rätt sent. Blir det inte så många tävlingar kanske det blir svårt att känna sig trygg nog att växla upp.  Det handlar inte egentligen om hur högt man hoppar, utan mer hur mycket man har utvecklats, tillsammans. Jag vet att Arrow klarar det men det är att vi gör det tillsammans som skulle göra mig stolt. <3 
Men det är bara mål, nått jag vill, och ska kämpa för.





Till våren så är det ju bohuscupen också, och jag ska tävla ponnyhoppning, med Arrow så gott det går. Annars ska jag troligen ha Siliva, och henne ska jag även ha på Anna-träningen om en vecka. :)







Vad har ni för mål för året som kommer? :)

 

2 kommentarer:

Skriv här!