söndag 1 januari 2012

2012..

Tänka sig, nu är det 2012, inte 2011. Ska jag vara ärlig så tycker jag inte det är nån större skillnad. Det blir väl när man ska börja skriva datum som man skriver fel, haha..

Ser fram emot att starta om på nytt nu, sluta äta godis (fast det ser jag kanske inte så mycket fram emot), sätta bra rutiner och inte göra för mycket, utan bara hålla på med det jag vill. Det blir lätt att jag anmäler mig, säger ja och lovar att göra massa, roliga saker i för sej, men när det blir för mycket stressar det mig och då blir inget av sakern roliga. Så nu, dett året ska jag göra massa roliga saker när de kommer till mig, men välja det jag mår bra av så att jag inte blir överstressad. Sen att göra läxorna i tid kanske också skulle göra mig mindre stressad. xd

2012 kommer bli ett väldigt bra år, tror jag. Kommer ha en underbar vår men ju mer tiden går ju närmare kommer vi 20 maj, dagen som Arrow ska tillbaka till Sjöstjärnan.  ush, ush, ush   :''(


Men först ska jag njuta av att vara med världens lätt goaste ponny. <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!