onsdag 4 april 2012

All day long

Jag har kommit på världens smartaste idé, i stallet finns det ju nämligen nu ett jättefint varmt fikarum med kök, soffa, tv , bord osv. Det finns även en fin toa med en fräch dusch i stallet och ett tvättrum. Det är bara att flytta in, äta ifrån köket, sova i soffan , kolla på tv:n, duscha och gå på toan, tvätta sina kläder!
Under påsklovet kanske jag bosätter mig där...?
 Nej,men skämt åsido, så ska jag faktiskt ställa ner mjölk och cornflakes där, och frukt och lite annat smått och gott. Så blir det jättebra att äta mellanmål där innan man rider. Och så kan man duscha innan man åker hem eller åker till skolan. ;)

Idag ska jag rida lektion, fixa med Arrow och åka och hälsa på i stallet där Matilda hade Arrow förut. :) Jag kommer hem ganska sent, men kanske bloggar mer då eller från mobilen under dagen. Hejdå sålänge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!