onsdag 4 april 2012

Hoppning (:

Idag hade vi hoppning på lektionen, jag hade min Limpa såklart. :3

Vi hoppade en bana med dogleg, kombination, byta varv över ett kryss, dogleg igen och till sist kombinationen igen. Linus var pigg men jag tyckte att jag det gick ganska bra, förutom ett språng när vi kom alldeles för nära och han hoppade typ rakt upp. xD Jag är nöjd med dagens ridlektion, Linus var fin som vanligt när vi red fram också. ♥

Såå taggad inför bohuscupen, omgång 1 om endast 25 dagar! Nästa vecka väntar ett härigt påsklov med skidor i trysil (a) Har haft så sjukt mycket prov och liknande i skolan de två senaste veckorna så jag tycker rätt synd om mig själv faktiskt. Ikväll har jag inga läxor och det är väldigt skönt, dog i morse på svenska litteraturhistorieprov. Gissade på 50% av frågorna så det kan ha gått hur som helst. :$


Imorron är det sista skoldagen innan lov och på kvällen dressyträning med bästa ponnin. ♥


Nu ska jag läsa One Directionnoveller resten av kvällen så ni får ha de brao så hörs vi!

 / Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!