fredag 13 april 2012

Cha cha

Snabb update, direkt från bilen hehe. Hemmaom en halvtimme typ. ;) Hade typ panik ett tag när vi stod stilla i köer i en tunnel, har man klaustrofobi då fattar man hahah. Annars redan gått bra, tiden utan internet när vi var på norska sidan spenderades genom att kolla på Never say Never, elfte gången jag ser den tror jag. Haha, mobba inte. ;)) Glömde ta med Star Wars. ;( Nu så har jag internet igen så har mest läst 1D noveller (följer 14 st nu :p) och varit inne på fb/twitter. Lyssnat på musik hela tiden förutom när jag kolla på film, 4 timmar med andra ord. Mitt mobilbatteri har inte många minuter kvar.... :/ xd

Så sjukt glad för Karins skull att hennes mamma ska flytta in i huset vid stallet. Skrek typ rakt ut när hon messade om det, alla kollade konstigt på mig. :d

Imorron ska jag ta en rejäl sovmorgon, ha de!

/Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!