torsdag 19 april 2012

Inredningsdetaljer

Nu om drygt två veckor så flyttar vi ju in i huset i stallet. Det finns två sovrum, varav mamma ska ha ett, så jag och lillasyster Signe får dela (försöka i alla fall). Vi ska dela av rummet på mitten så vi får varsin inbygd säng och garderob + lite annat som kan vara bra att ha i ett sovrum. Resten av övervåningen är liksom öppen, så där ska vi ha bäddsoffa, tv, skrivbord och myshörna. Tror vi kommer trivas! Blir så taggad på att göra det såå fnt, och har kommt på massa idéer på hur jag vill ha det! 
Jag och mamma har bestämt att vi ska skicka 50 st bilder, som jag får välja ut, på framkallning så de blir kort IRL. ;) Sex utav dem ska jag rama in (minst) och sätta upp på väggen brevid min säng. 

Dessa är de jag speciellt vill ha! Resten tänkte jag ha i ett fotoalbum eller något. :) Kanske ett foto på kylskåpet också... haha!!







What u think about them?

//Karin

1 kommentar:

  1. Gud vilka söta bilder, dom ska du absolut ta!! Jättefin blogg:)

    SvaraRadera

Skriv här!