lördag 7 april 2012

Things you did'nt know

I brist på annat kör jag en omgång med "saker du inte visste om mig". ;)

... Jag följer över 10 one directionnoveller, är beroende av att läsa dem. De är jättebra verkligen! :D Kommentera om ni vill ha listan på de jag följer. ;)

... Jag är inte jättesocial av mig, har inga problem med att vara ensam och tycker att det är jobbigt att prata med folk som jag inte känner så bra. Dock finns det undantag. x) Pratar desto mer med de jag känner, kan prata non stop i flera timmar om allt och inget. hahahah

... Jag har dold talang i pingis, typ.

... Jag älskar att lyssna på musik, det är mitt liv typ. Men jag kan inte spela själv, sämst typ. xP

... Jag tycker att det är hur roligt som helst att vara ledaraspirant och ha hästkunskapsgrupper själv. Har inga problem med att prata inför grupper och jag går verkligen in i "ridlärarrollen". x)

... Jag lyssnar bara, och då menar jag bara, på one direction och justin. Kan alla låtar utantill, vissa delar sluter jag bara ögonen och lyssnar, de är så underbara. Tillexempel i Born to be somebody, när justin sjunger Feel it, believe it, dream it, be it. Då får jag gåshud, eller i Louis solo i More than this. De ni ♥

... Har blivit så bra kompis med Emma i min klass tack vare one direction. Vi snackar om dem 24/7, hahahah

Blev rätt mkt 1D och Justin, as usual. men men, ni vet ju redan allt som har med hästarna och göra så. ;d

Btw, tänkte flika in mitt twitter id ifall ni vill veta. Sök på kidrauhl ♥ eller @RebeckaHagglund, beliebers och directioners följ mig if you like, kan följa tillbaka om ni frågar. ;) Twittrar i princip bara om 1D/JB så det är inget intressant för "vanligt" folk. xD Twittrar bara på engelska oxå, btw.

Ha de!
 Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!