lördag 21 april 2012

Trött

Herre gud, längsta stallvistelsen på ett tag, kom hem nu halv sju och åkte kl halv 3 igår. xd
Igår var jag då ledaraspirant, hade ridning med dressyrsatsning, och var med att hålla i övernattningen i stallet. På träningen hade jag Smilla och red för Malin tillsammans med de andra som ska tävla bohuscupen. :) Smilla var superduktig, sååå mycket finare än senast!!  Sedan hade vi mystacokväll med goa tjejer! ♥ 

Övernattningen gick bra, alla barn var väldigt crazy och jag har sovit ca 4-5 timmar i natt men det var kul ändå!

Vad snygga man kan vara 05.30 då!! 


Nu på dagen har Elin och Abra åkt till Stall Selin och så har vi ridit hela Årekärrsslingan, så sjukt mysigt! Vi hade med oss fika och solen sken och det var allmänt chill!


Måste packa nu för imorgon bitti åker jag till fjällen i en vecka, håller tummarna för att jag inte bryter något hahah!



//Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!