torsdag 19 april 2012

Hejdå

Ett tag framöver kommer ni bara få något kort kort inlägg varannan dag typ från min sida. Det är de långa inläggen som tar tid som är jobbiga, jag har noll blogglust. Försökte skriva en förklaring men det gick inte så bra, i vilket fall så älskar jag alla er läsare men jag har tröttnat på att känna en sån press på sig att behöva skriva långa inlägg varje dag. Det är inte det jag vill lägga min tid på och då tänker jag inte göra det heller. ;)


Idag har jag dressyrtränat och det gick bra. Red slutor och volter. Lite svårt var det att få koll på framdelen i högervarvet, eller ja. Han lyssnade inte på innerskänkeln. Annars är jag mkt nöjd, det blev bättre och bättre. Han blev väldigt lösgjord och fin så formen satt fint. Han var stadig, rund och mjuk. Härlig känsla! Min ponni e best :'D ♥



xx

 Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!