torsdag 19 april 2012

Stallfritt

Idag så ska jag inte till stallet, Rebecka tränar så jag ska passa på att göra lite andra nödvändigheter.

  • städa & rensa ut - mitt rum ser kaos ut + att vi snart flyttar och då ska bara sånt jag använder åka med.

  • göra läxor


  • gå till biblioteket - jag ska låna "Hungerspelen" och ha med mig på resan, alla säger att de är så väldigt bra. ^^

  • packa - på söndag åker vi på skidsemester och fredag till lördag eftermiddag kmr jag ju bo i stallet så jag får packa redan idag...


//Karin

1 kommentar:

  1. Hej, om hungerspelen.
    Nr 1 är jättebra!! Lite seg i början... men sen bara sjukt! Underbar!
    Nr 2 och 3 kommer antagligen att vara en besvikelse jämfört med 1. Ganska sega... Enligt mig blir inte nr 2 bra förrän s 180 ungefär och 3 seg nästan hela igenom med några fååå ljusglimtar..

    SvaraRadera

Skriv här!