söndag 15 april 2012

nr 7

Just det... ...jag glömde ju att berätta att jag råkade göra en ofrivillig avsittning idag på framhoppningen. Han stannade på en oxer och jag ramlade av, mellan de två bommarna, landade i mitten av hindret så slog mig inte alls! hahah, fattar inte att jag har ramlat av 7 gånger på mindre än 8 månader? Och Rebecka bara 2 eller vad det är?? ja, hon hoppar ju knappt honom alls men ändå... inte igen innan vi lämnar tillbaka honom, inte igen!

haha, älskar bilden! Man ser inte hindret så högt över är han! Och jag... vad gör jag?

Fast nu för tiden ramlar jag bara av när han stannar, inte när han hoppar stort... Vet inte om det går åt rätt riktning, nu stannar han typ oftare än han gör konstiga språng. Det kanske är för att jag inte kan ge ordentlig eftergift i de sprången, och då vill han hellre inte hoppa än att göra något obehagligt, konstigt hopp...? Eller så är det bara så att jag hoppar högre och då går det helt enkelt inte att hoppa i alla lägen. ^^


//Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!