söndag 29 april 2012

yo shawty

Asså mina rubriker. xD

Kom hem för ett tag sen, är supertrött så det blir rätt kort. Ni kan läsa om förklassen i mitt förra inlägg. :))

Lagklassritten var helt klart bättre, det flöt på bra och jag är superdupernöjd men finislimpis. Den förlängda steglängden i traven kändes värsta pro. Hahah, nejmen ni vet ju hur fin Linus e. ^^ Dock gav domaren rätt låga poäng överlag, hon verkade inte gilla oss så värst. 61.111% blev det, och de andra i laget låg också på 60. Sjundeplats totalt för laget, men det avgörs ju först nästa omgång vilka som går till final. :) I första klassen så kom jag 15 av 40 vilket jag är jättenöjd med eftersom det var blandat privat och lektion och massa vuxna som typ ridit hela sitt liv. ;)  Lagklassen delad 8 av 23 vilket också är jättebra. ;) Stor skillnad mot förra året där mitt bästa resultat var 63%. Jag är jättenöjd med dagen, det har varit jättefint väder och alla hästarna har skött sig. Paula har tagit massa fina kort som hon ska lägga upp på fb så jag kanske kan sno några och visa er. Ärligt så tycker jag att vi är väldigt snygga hehe. :3

Somsagt, superhärlig dag med glada männsikor och duktiga ryttare och hästar. :D


xx

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!