onsdag 25 april 2012

Ur en beliebers hjärta ♥

Ni är alltid välkomna till Belieberfamiljen, men en äkta belieber lämnar aldrig Justin. Vi kommer finnas där för honom och han kommer finnas där för oss. Det är så mycket mer än bara musik, han får oss att tro på oss själva, aldrig sluta kämpa, vara starka och stå emot hatet. För det är inte enkelt att vara belieber, vi blir hatade varje dag för att vi stöttar vår idol. Justin betyder allt för oss, utan honom är vi inget och utan oss är han ingen. Han är en sån stor inspiration, han kommer från en liten stad i Canada, han har kämpat så mycket för att vara där han är idag. Han bryr sig så mycket om sina fans, jag vet flera som har gaft det så jäkla svårt men tack vare Justin finns de fortfararande kvar. Han skrev till en tjej på twitter igårkväll, att hon ska fortsätta kämpa och att hon aldrig ska ge upp. Att hon kommer få träffa honom en dag och tala om för honom in person hur mycket han betyder för henne. Den tjejen har gått igenom så mycket, och det är bara en av de många som Justin"räddat livet på". Han är amazing, han betyder så mycket för oss. Jag kommer vara belieber tills jag dör, det lovar jag. Man "glömmer" inte Justin. Han är den mest omtänksamma person som jag vet, han har skänkt många millioner till länder där det har varit t.ex. naturkatastrofer som japan och haiti. Han har rest runt och hälsat på unga fans som kämpar mot cancer. Han får alla att känna sig vackra på sitt sätt, han tillför så mycket till våra liv genom att bara le varje dag. Jag är så tacksam för att han finns, detta kanske låter töntigt men allt är sant. Tänk efter lite innan ni hatar på en belieber iaf, vi kommer finnas där för vår idol vad som än händer. För trots allt hat du tvingas ta varje dag så är det värt det. Jag lovar. ♥

För att det inte ska bli allför deep så måste jag slänga in att han är så underbart rolig (och jävligt snygg haha) också, det är han och hans perversa fanbase. omg hahah

Thank you for everything Justin, you're forever our kidrauhl. Love ♡ ‏


Tack om ni läste detta, hoppas ni förstår hur mycket den killen betyder för mig. Han är mitt allt ♥

Här har ni tre livevideos från slutet av förra året. Ligger lite mer känsla i liveframträdanden tycker jag, plus att ni kan vara säkra på att detta är hans äkta röst och ingen autotune om ni fått för er att han brukar ha det. Två är jullåtar jag vet, men de är inte sämre för det. ;)










Det leendet är flawless ♥
Tumblr_m2orl2csah1rqdq6wo1_500_large
565867988_large


Tumblr_m0onan4imz1qe7codo1_500_large
Heey, sexy :3


Intervju från igår, Justin är i London nu för er som missat det. :)) Och ja, ni får lista ut själva vem Jerry är, och när ni kommit på det. Vi vet att vi beliebers är galna, Justin har själv sagt att vi är det så. HAHA


xx


Image and video hosting by TinyPic




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!