tisdag 24 april 2012

fuck.

Ursäktar rubriken och språket i inlägget..

Men jag är så jäkla irriterad just nu för att allt verkar ha något emot mig, eller ja. Jag överdrivet egentligen men jag är ett sånt jäkla kontrollfreak så jag får panik över allt. Jag har glömt att betala in startavgiften till bohuscupen på söndag, egentligen är det inget problem. Har satt in pengarna nu och mejlat och bett om ursäkt. Sen ska jag anmäla mig till omgång 2 om 3 veckor så är anmälningstiden ute? wtf liksom. Så nu måste jag betala 200 extra i efteranmälningsavgift och jag kan inte anmäla mig förrän jag har betalat in min obetalda grej för tävlingen nu på söndag. Spelar ju ingen roll egentligen eftersom att jag ändå måste betala efteranmälningsskit men det finns bara en plats kvar i förklassen. Hoppas innerligt att jag hinner ta den, dock har de som har ett lag som tävlar företräde i förklassen så jag få la vara med ändå men jag hatar att gå runt och oroa mig för sånt. Vill bara ha svar från askim nu nu nu, att det är ok och att de drar pengarna i efterhand och yada yada. Asså eftersom att det bara är en lokal tävling så går ju allt att lösa, inför söndag så är jag inte orolig alls för de brukar alltid vara snälla och de vill ju ha sina pengar. right? Så jag är inte alls orolig över det, det löser sig. Annars får vi ringa och förhandla. hahaha. Det jag är mest irriterad över är att anmälningstiden för omgång 2 går ut nu. Det hade jag verkligen inte räknat med, så nu måste jag betala 200 extra och riskerar att inte få plats i förklassen. årrgh, det får inte hända. -.-

döda mig.


EDIT Weeei, fick svar från askim nu. Inga problem. ^.^ En sten lättade från mitt hjärta haha :D


Framtills nu har min dag varit bra haha.


var tvungen att skriva av mig, sorry om jag inte orkat med stor bokstav och sånt. Jag har gjort det jag kunnat för detta nu och nu kommer allt lösa sig, det vet jag. hejdå, nu glömmer jag alla bekymmer. Går in i min twitterbubbla och lyssnar på mina favoritpojkar ;3 Btw är det rätt säkert att Justin kommer hit på sin believe tour. Kan inte lova 110% men det är vääldigt många som sagt det. Han sa det i en intervju typ. Hade verkligen varit så grymt om han kom hit, så slipper jag åka till typ tyskland/england/(usa :o) vad vet jag. Så jag ska på en konsert i vilket fall, hade bara varit ett plus om han kom till sverige. :DD Okej jag kan skriva en roman om detta. HAHA, nu får det vara nog.

xx
Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!