måndag 16 april 2012

nr 8...

Jahapp, idag var det tydligen dags för 8:e avramlingen från Arrow, 2:a på lite mer än ett dygn och tredje på en vecka. -.- 

Jag red runt fältet med Arrow, det var en annan häst på slingan och när den gick blev Arrow lite galen och började gnägga osv. Smart som jag var tänkte jag att det skulle vara skoj att galopperna för att han var så pigg och det var det - men när jag skulle få stopp drog han ner huvudet och bockade så att jag flög på halsen och då liksom ruskade han på huvudet så jag landade på marken. Minst sagt pinsamt eftersom alla bilart åkte förbi  och såg allt, en snäll stannade t o m för att se hur jag mådde. Jag gick med Arrow till Billdal och red lite i paddocken innan jag och Lollo skrittade hem. Först var jag väldigt sur men när jag påminde mig själv om att han snart åker (37 dagar) var jag inte alls arg längre. 

Resten av kvällen var jag i stallet och hjälpte Najda när hon skulle rida Noppe, höll typ en lektion för henne. sen cyklade jag till Billdal och pratade i telefon i typ 40 min med Elin. 

Är bara så s-j-u-k-t trött nu och imorgon kommer bli en fett lång dag, jag ska nog sova. blää

//Karin

1 kommentar:

  1. Hihi sorry om jag tog upp din tid xD
    Kul å snacka med dig iaf!<33

    SvaraRadera

Skriv här!