fredag 6 april 2012

Tålamodskrävande

Åååh, internetet här är så segt och tålamodskrävande, men det är något i alla fall! Jag har snott byalagets internet, heheh, annars hade jag inte haft nåt alls...

Idag har jag bara slappat, tagit en härlig sovmorgon till halv tolv, ätit lite och spelat lite spel med familjen. Har också fotat lite i trädgården, får inte kläm på det här med manuelt fokus, får prata med Rebecka när jag kommer hem typ. Jag och Pappa ska ut på en joggingtur sen och så ska jag gå och hälsa på Mulan. Hon lever fortfarande, konstigt egentligen. Vad kan hon vara, 25 år? Och har haft massa fång, hosta, osv. Så söt är hon! 

hahahah kolla magen!


För er som inte har hängt med så länge så är Mulan en b eller c-ponny? som bor i ett stall 1 minut från vårat sommarställe i Skåne. Hon är är ett lurvigt, envist litet gotlandsruss som jag har försökt rida lite när vi har varit här sen 3-4 år tillbaka. Nu är hon för liten och gammal dock. ;)


//Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!