måndag 16 april 2012

Nyan nyan

Fråga mig inte om rubriken, min kompis gjorde klart sin nyan cat maskot i slöjden idag så vi har gått lite i nyan cats tecken idag. xD I vilket fall, idag blir det inget stall för mig. Karin rider för jag tränar på torsdag och resten av veckan blir sena kvällar i stallet så jag är hemma idag och chillar på livet bara. Ska hjälpa till på lågstadiets friidrottsdag på onsdag så jag slipper skolan. :'D Alla läxor till onsdag är därmed uteslutna tycker jag. ;d

Ska pyssla vidare med min 1D och JB "vägg" idag, påbörjade den inatt klippte ut tusen bilder som jag skrivit ut, satte upp dem imorse. Nu ska jag sätta upp lite fler på Justin samt lite text kanske. Har skrivit lite på några bilder och så står det believe ganska stort. Kan ta kort på det när jag är klar om ni vill, kommer dock fylla på med bilder allteftersom. :))

 Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!