tisdag 17 april 2012

?

Har verkligen noll lust att blogga när man får typ noll respons på inläggen, kommentera mera! ;)

Idag har jag varit ledaraspirant iaf, det var kul. Fast Emelie hade blivit knockad av Olympia och det hade typ sprutat blod. Ett tag trodde jag att hon skulle dö när hon skrattade åt ingenting och sedan grät och sa att hon kände sig full. Ne ush, men sen blev hon rätt normal igen. okej, riktigt så dramatiskt var det inte ;p Hon va glad iaf att hon hade anledning att inte gå till skolan imon, de skulle ha ngt tal i typ svenska nationella. Det lät jobbigt. hahaha

Sen hade vi US möte, trevligt. ^^ Vi provade våra kingslandjackor, min satt bra. :) De ska in på brodering nu, snacka om att man va sugen på att skriva ngt helt annat när vi skulle fylla i våra namn. Hur awesome vore det inte med en jacka som det stod Brk ungdomssektion och blabla och sen Rebecka Tomlinson typ. ^^ Haha jag är galen. Nä, jag fick hejda mig och skriva mitt riktiga namn. ;d

Har spenderat resten av kvällen framför datorn, twittrat massor, läst noveller och lyssnat på mina favoritkillar såklart. Just nu gråter jag lite till moments :')

Imorron slutar jag typ ett för jag ska vara med småbarn på deras idrottsdag, allt för att slippa skola. hahaha, nej men det ska bli kul ;d På kvällen lektion, har ingen aning om häst eftersom jag var borta förra veckan. Hoppas på nån lite yngre rolig. :D

Allas vår Baby Lux får stå för dagens bild :')



Ha de!
xx
 Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!