lördag 14 april 2012

Diss

Dagens diss går faktiskt till john whitaker-ridbyxorna. De är supersköna och bra på det sättet, men något som jag inte är nöjd med när det gäller dem, är att nästan direkt så gick sömmarna på skoningen sönder. Det är inte så snyggt eftersom att trådarna är i en annan färg, då syns det väldigt mycket när de spruckit på flera ställen. De funkar ju, men man vill ju ha hela ridbyxor. Dessutom har det blivit lite noppriga och rupan på de bruna har blivit helt säckig på vissa ställen, inte tighta alls.  Så ett + för utseendet och skönheten men ett - för hållbarheten! Eller är det bara jag som gör sönder mina ridbyxor eller har fler upplevt samma problem?





//Karin

4 kommentarer:

  1. Håller med, mina röda har tappar sin dina färg, och blivit typ urtvättat röda. Noppriga och sömmarna har spruckigt.. Ett par sådana köper jag inte igen. ;/

    SvaraRadera
  2. jag är nöjd med alla mina

    SvaraRadera

Skriv här!