söndag 15 april 2012

Resultat

Det har gått jättebra idag, har haft en superroligt dag! Det var rätt försenat eftersom många efteranmälde, så jag och pappa fick skritta med Arrow väldigt länge, vilket gjorde Arrow lite lat. När vi kom in på framridningen däremot blev han pigg igen. Inne på banan på 90cm var han pigg, de 7 första hindrena gick  bra men på det 8:e glömde jag av vilket det var så när jag väl kom det blev det ett lite skumt språng, en bom ner. 

Efter lite vila var det dags för 1m klassen (debut!) och då red jag rätt dåligt, han stannade på första och andra hindret, men sen flöt allt på jättebra, resten av banan är jag nöjd med! Så fort filmerna kommer över på datorn försöker jag lägga upp dem så ni kan få se... ;)

Bild från tävlingen på Marks ridklubb
Tack pappa och Signe för hjälpen idag, hade inte gått annars...Förresten,  kul att det gick bra i Bulucke också för bohuscupen omg 2 häst-laget!


//Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!