onsdag 15 februari 2012

Dagen

Rebecka skrev ju om alt vi gjort idag, mysig och kul dag i stallet.  

På träningen på morgonen hade jag Makita, som jag ska tävla bohuscupen i dressyr med, ska blir så kul! Dock har varken jag eller hon varit utanför klubben och tävlat dressyr så det får gå som det går, men jag är hur som  hest jättetaggad.  Hon är så rolig att rida, helt min typ av häst. ;)

Makita
värdens största och sötaste Makita med världens största och sötaste öron! 



På eftermiddags-lektionen red jag Nikki precis som förra veckan, och precis som förra veckan så vart vi lite osams till en början, hon blir lite "stoig" och det tar ett tag innan man får henne mellan hand och skänkel, men sen var hon väldigt fin i formen och skänkelvikningarna gick också helt okej.  I gaoppen så blev hon lite irriterad och bockade tre gånger, damen, haha. Men är nöjd med det passet också, roligt att rida. (:

Nikki
Nikki


Det är så himla kul att rida kubbens lektionshästar nu som är så fina!  





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!