onsdag 29 februari 2012

Skottdagen!

Idag är det skottdagen, 29:e Februari... Det är grymt bra för oss som hyr från Sjöstjärnan i år, en dag extra! Fast troligtvis måste vi lämna tillbaka honom dagen innan vi ska det egentligen, därför att det är en onsdag och då har vi ridlektion och skola på dagen, jag kan inte ta ledigt för jag har prao då.

Idag är det också lektion, ska ha Nikki om inget har ändrats och det blir hoppning. :)  Vi har volleybollturnering idag i skolan, så jag slutar en timma tidigare, ska se om vi hinner ta en skritttur med Arrow eller gå en promenad, så får han röra lite på sig i alla fall.

På torsdag har vi möte med Sofia och ledaraspiranterna och på fredag har vi US-kick off och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna fixa allt hos Arrow? Det löser sig på något vänster säkert... Ska ha Arrow på hoppträningen i alla fall, blir bra så att jag får hoppa lite innan tävlingen nästa vecka. Har inte hoppat honom på evigheter känns det som. :/

bjuder på den asså


 

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilken fin blogg du har :)
    Har du lust att göra ett bloglovin byte? ^^

    SvaraRadera

Skriv här!