torsdag 23 februari 2012

Uppvärmning


Idag var jag på Eurohorsemässan i ett par timmar med Josefin för jag va så himla sugen på att gå dit. ;P En spontantripp med andra ord, tog dock inte med mig så mkt pengar. Självaste storshoppingen blir ju med Karin på lördag!! Men nu har jag iaf checkat läget lite, har lite anteckningar över saker jag ev. ska köpa på lördag. var det finns bra priser och så. ;)

Jag fick iaf med mig ett par nya Roeckl-handskar och en conditioner till mina Ariat-skor. :)


De är mkt svartare IRL ;)


De saker jag ska kolla närmre på på lördag är

De supersnygga Eskadronfleecetäckena har jag hittat för 400:- Ett sånt blir det säkert ^^ De hade några olika modeller så får se vilket det blir. :D Är riktigt kär i de täckena så jag blev helt till mig när jag såg dem. :3



Schockemöhle Champion för 400:-



Har hittat Foxfirepälsglans för endast 100:-!

Har kollat lite på pärlpannband oxå men typ alla hade släppt för att tråden i satt för löst så jag e lite tveksam till om jag ska köpa ett. Vi får se helt enkelt men jag är i vilket fall supertaggad inför lördag! :D Det är så härlig känsla att bara kunna strosa omkring omgiven av massa snygga saker, har sparat rejält inför i år så jag ska verkligen våga slå till nu!
Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!