fredag 24 februari 2012

Morgondagen

Ska försöka blogga från mobilen, med lite bilder och så under dagen! Vi åker vid halv nio, lika bra för jag är öertaggad och kommer inte kunna vänta en sekund på att få komma iväg! Först vill jag gå till börjes och kolla om de har några KL tröjor kvar, det säger ju bara slurp så är allt slut där. Särskilt på lördagen. ;) Sen hoppas jag innerligt att de har eskadrontäckena kvar i stl 145.. Då köper jag ett sånt innan jag har hunnit spendera pengarna på ngt annat. ;p Brukar vara så himla försiktig och långsam när jag shoppar. Karins raka motsats med andra ord. Men nu har jag inte fått shoppa loss på hästgrejer på läänge, jag har sparat alla pengar jag har och så. Fett kul kommer det bli, bara jag och världens bästa!! :D♥

 Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!