tisdag 28 februari 2012

Inlägg nr 1337

Haha, detta är det 1337:e inlägget...
Idag så var jag duktig och förutom att rida och göra de vanliga sysslorna så mockade jag hagen med två överfulla och övertunga kärror, putsade sadel, träns, skor och grimma. Arrow fick jobba ordentligt idag, först klättring i backen, sen några varv runt slingan i trav och galopp, red honom i form och så även om det var ute, och han var väldigt fin stundtals, ibland fick vi till riktigt bra övergångar. Sen red jag lite i parken innan vi skrittade hem. Laxbron tyckte Arrow var superläskig, men vi kom över den efter ett tag. Det känns som att för några månader sen så hade han aldrig låtit sig övertalas men nu litar han faktiskt på mig och säger jag att det är ok att gå över så gör han det tillslut. ;)





 

3 kommentarer:

  1. Sv - Följer dig också nu! :)

    SvaraRadera
  2. vacker häst! :D

    följa varanda via bloglovin?

    SvaraRadera
  3. Så skoj att se att Arrow har det fint hos dej.
    Pussa honom från mej o mina döttrar.
    Lena

    SvaraRadera

Skriv här!