onsdag 29 februari 2012

Svar på kommentar

Superkul att ni kommentera så mkt nu! :D Vi följer er gärna på bloglovin' om ni följer oss. ;)

Ska svara på en kommentar vi fick för ett tag sedan, varför jag inte ska ha Arrow nästa år.

Svaret är enkelt, Jag är helt enkelt för lång för honom och jag är rädd att jag inte hinner. Jag börjar nian till hösten och känner att jag vill satsa mer på skolan så jag kan komma in på det gymnasium jag vill. Sen vill jag även kunna fortsätta att vara ledaraspirant, med i US och dressyrsatsningen. Då blir det lite mkt att ha häst på det oxå. :)

Jag vill helst bli medryttare på en dressyrhäst några dagar i veckan men annars så rider jag bara på ridskolan. Ska ställa mig i kö till en dressyrspecial så jag kommer vidare lite, 2 ggr i veckan kommer jag nog att rida. En gång i dressyrspecial (förhoppningsvis) och en dag i en annan grupp. Det blir nog jättebra tror jag, det finns gott om privatryttare runtikring som kanske vill ha lite hjälp med sin häst. :)


Jag och söta Lisa :3. Diss på mina glasögon, fattar inte hur jag kunde leva med dem. xD

 Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

Skriv här!