söndag 19 februari 2012

Go dag

Har vart en bra dag, startad med en härlig sovmorgon. Åkte ner till Billdal mötte upp rebecka och Josefin och kollade på GP-ponnyn-klassen, GRATTIS CISSI SOM GICK VIDARE TILL FINAL I SCANDINAVIUM!! Hela läktaren brakade nästan sönder när Cissi och Shadow gick i mål felfria...


Hur som, sen gick/cyklade vi till Arrow och tog in hästarna och gjorde i ordning dem. (jag hade Caluha, Rebecka Arrow och Josefin Comtesse) Vi skrittade till havet och tillbaka och var med om ett litet äventyr å vägen för vi råkade komma ut på bilvägen och det blev värsta kön bakom oss och allt. Men det var väldigt mysigt, fint väder och gott sällskap. 

Efter lite mysig stalltid skulle vi gå till husshålplatsen och då ramlade jag för det var extremt isigt, och landade på en bula i isen på mitt smalben så att jag fick en spricka i det haha.(typ)  Sen precis när det börjat gå över så ramlade jag igen på samma ställe. -.-

Har i alla fall sett på ponnyakuten såklart, snart Bones och Wallander. (:

gammal bild från i somras 


 

2 kommentarer:

  1. Grattis till att du van kepsen!!!!<3 på fannykargede! Blev jätteglad när jag såg det!

    SvaraRadera

Skriv här!