måndag 27 februari 2012

fml

Typ asrandom dag asså, först är det vattenläcka vid skolan så vi får sluta efter lunch. (:D) Jag drar ner till stallet, pissväder minst sagt men jag är ändå taggad inför att rida. Tills jag inser att mina älskade Dyonchaps är spårlöst försvunna. -.- Bryter typ ihop och letar förtvivlat i kanske en halvtimme. Hittar dem inte, och jag är i princip bombsäker på att jag lade dem i skåpet i onsdags. Ska kolla i billdal för säkerhets skull imon, men jag kommer ihåg att jag inte tog av dem där så.. Asså jag blir så trött, fattar inte var de har tagit vägen. De är inte på loftet heller, och någon kan ju knappast ha tagit dem. Eller? FML säger jag bara, de är ju inte billiga heller... :''(

Mindre ridmotiverad ger jag mig av till billdal för att rida i ridhuset, entimmespass med mkt galopp, förvänd, enkla byten och lite bommar. Arrow var duktig även om jag inte red så bra. Hatar verkligen att rida seriöst i bara skor. Känns som om att skänkeln bara åker omkring. -.- Men ridpasset kändes helt ok ändå, Arrow behövde ett lite jobbigare pass med mkt galopp och så. ;)♥

Fick huvudvärk till på köpet också, och nu har jag äntligen kommit hem och tröstar mig med Justins musik. ^^ ♥

Hoppas innerligt att jag hittar chapsen asså, får typ ångest när saker försvinner och mår dåligt över det. Det värsta är ju nu att jag verkligen inte har någon aning om var de har tagit vägen. Jag kommer ju ihåg att jag tog med dem till stallet i onsdags och lade dem i skåpet. Nää asså. :(



Världens finaste ♥
Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!