fredag 24 februari 2012

Flitig chey!

Idag har jag gjort massa mer eller mindre roliga saker. ;d Började med skolan ej kul men vi fick kolla på film typ halva dan så det va rätt chill ändå. Körde hårt på volleybollen och vårt lag gick från sämst förra gången till bäst idag. :)) När jag kom till stallet hade jag intag själv och det är ju inga problem. Det var bara det att det tog 10 minuter att ens vara i närheten i att få tag i Comtesse. Slutade med att jag fick släpa med mig Disney så att jag ens skulle kunna komma nära henne. -.- När alla hästarna väl var inne så gick jag ut och mockade grushagen i typ en timme, det är seriöst ett evighetsjobb att mocka ur efter vintern. Efter två extremt tunga fulla skottkärror fick det vara nog för idag och jag fixade alla Arrows saker. Fixade de nya höpåsarna (KRAFFT) oxå, det blev supersnyggt! Tog av alla broddar oxå och de lerinpackade bootsen fick sig en dush härhemma. :d Dagens aktivering för Arrow blev longering i paddocken. Satte upp en pyttebock också som han fick skutta lite över. Han var lydig och duktig, lyfte på fötterna. ;) Hade bara grimma och longerlina på honom (+ spö och hjälm då) alltså ingen inspänning eller så man han blev ändå avspänd efter en stund och gick lite lägre med huvudet och längde ut halsen. :)

Är lika taggad som Karin inför mässan imorgon, det kommer bli superkul!! :D

Tottihest idag :3



 Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!