onsdag 22 februari 2012

Flyt

Chill i stallet idag! Först så gick det mycket snabbare än vi trott att fixa allt hos Arrow så jag och Rebecka han pyssla om honom ett tag innan vi cyklade ner till Billdal. Sen hade vi hästkunskap, vi jobbade med ett häfte med grovfoderanalyser, Jenny frågade om det var lätt eller svårt och jag konstaterade att det var intressant...
På lektionen hade vi markarbete. Jag hade Nikki som förra veckan och det gick ok. Hon är lite svår att rida med tanke på att hon lite antingen knappt har någon bjudning alls eller springer på. Men en de språng blev rätt bra, hon hoppar så fint med ryggen när man kommer rätt. På slutet var hon låg och nöjd när vi travade av dem. :) När man kommer över den lilla gränsen så är hon jättefin att rida!

Sen hade vi årsmöte med US, vi fick fem nya medlemmar och beslutade lite annat och åt extremt många kakor haha! Det var trevligt, taggar inför kick-offen nästa fredag! Vi ska äta och rida - hoppa - och jag har paxat Arrow.. :D

Nu ska jag kolla på repris av Top model sverige, see ya!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!