söndag 26 februari 2012

Mysigt!

Superfint väder är det idag och jag skrittade först en stund med Emelie och Hedvig. Sen tog jag några varv på galoppslingan och Karin fotade. Det blev många superhärliga bilder! Arrow var pigg ponni och sista galoppen brassade han på rejält och hovarna gick som trumpinnar mot marken. haha, gosi :3 När vi kommit tillbaka till stallet så mockade jag och fixade mat samt smörjde sadeln och sadelgjorden som var full med lera. x)

Använde vår nya lädertvål från Fiebings big HISS till den! :D


Dagens outfit blev med min nya KL fleece, svarta Animoridbyxor och Kyra K strumpor i samma färg som fleecen. + Hjälm, väst och mina Ariatskor ofc. :) Arrow hade Karins nya schabrak. :)


Håll utkik efter bilderna nu! :D
 Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv här!